بدینوسیله به اطلاع میرساند که برای ثبتنام باید از روز سهشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ به لینک سامانه ورود یکپارچه دانشگاه صنعتی امیرکبیر به آدرس: register.aut.ac.ir مراجعه نموده و پس از دریافت شناسه کاربری دائمی برای ورود به پورتال آموزشی خود به آدرس: https://portal.aut.ac.ir مراجعه فرمائید. سپس با انتخاب سامانه ورود یکپارچه، به آدرس https://accounts.aut.ac.ir هدایت میشوید. حال نام کاربری دائمی خود و رمز عبور را وارد کنید. بعد از تائید، شما وارد سامانه پورتال آموزشی خواهید شد.
دانشجویان گرامی باید در روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح جهت ثبتنام نهایی و تحویل مدارک حضوری به دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) به آدرس: تهران، خیابان حافظ، روبروی خیابان سمیه، درب حافظ مراجعه نمایند.
دانشجویان پذیرفته شده در رشته مهندسی دریا (واحد بندرعباس) پس از انجام مراحل ثبتنام الکترونیکی و بارگذاری مدارک در پورتال دانشگاه، برای مراجعه حضوری در روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ به محل دانشکده خود واقع در: بندرعباس، گلشهر جنوبی، بلوار ساحلی غدیر، روبروی بوستان غدیر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر (واحد بندرعباس) مراجعه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۰۷۶۳۳۶۲۵۲۴۵ (آموزش پردیس بندرعباس) تماس حاصل فرمائید.
لطفا مطابق با راهنمای ثبتنام مدارک را بارگذاری نموده و تمامی مراحل را با دقت تکمیل نمائید.
مدارک لازم جهت بارگذاری عبارتند از:
۱) تصویر شناسنامه ۲) تصویر کارت ملی ۳) تصویر کارنامه کنکور
۴) تصویر گواهی دیپلم و گواهی پیش دانشگاهی و ریز نمرات دیپلم و ریز نمرات پیش دانشگاهی مربوط به نظام آموزشی سالی واحدی
۵) تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات دوم متوسطه با مهر دبیرستان و درج شهرستان محل اخذ مدرک برای نظام آموزشی جدید (۳-۶-۳)
۶) تصویر ریز نمرات سال دوازدهم، یازدهم و دهم برای نظام آموزشی جدید (۳-۶-۳)
۷) اصل گواهی مربوط به عنوان رشته تحصیلی و شهر و بخش ۳ سال آخر تحصیل با مهر و امضای رییس دبیرستان یا پیشدانشگاهی یا اداره آموزش و پرورش (صفحه ۸۵دفترچه راهنمای ثبتنام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳)
۸) پذیرفته شدگان میبایست با مراجعه به سامانه "تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش" به آدرس: https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی، نسبت به ثبت درخواست ارسال دو مدرک سوابق تحصیلی و تأییدیه تحصیلی به دانشگاه محل تحصیل خود اقدام نمایند که پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. پذیرفته شدگان میبایست در مرحله ثبتنام الکترونیکی، کدپیگیری دریافت شده از سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش را در محل مشخص شده در سامانهی ثبتنام، درج نمایند.
۹) سه قطعه عکس ۳*۴ مربوط به سال جاری
قابل توجه دانشجویان پردیس خودگردان
دانشجویان دورههای خودگردان مطابق مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه، باید در دورههای زبان انگلیسی مرکز بین المللی زبان دانشگاه ثبتنام نمایند. برای ثبتنام در این دورهها از طریق لینک https://ilca.aut.ac.ir/bsc۱۴۰۳ اقدام شود. گواهی ثبتنام را از طریق پست الکترونیکی دریافت نموده و در قسمت مدارک (تصویر گواهی ثبتنام زبان) بارگذاری نمائید.
لازم به ذکر است بارگذاری تصویر گواهی ثبتنام زبان جزء فیلدهای ستارهدار و الزامی است. نمرات قبولی این دورهها در کارنامه دانشجویان به عنوان زبان عمومی ۱ و ۲ ثبت میشود و بنابراین دانشجویان نیاز به گذراندن و پرداخت شهریه این دروس ندارند.
همچنین لازم است تا این دسته از دانشجویان با مراجعه به بخش مالی، نسبت به پرداخت شهریه آموزشی خود اقدام نمایند. (برای اطلاعات بیشتر لطفا به اطلاعیه مربوط به راهنمای پرداخت الکترونیکی شهریه به آدرس https://azad.aut.ac.ir مراجعه فرمائید.)
قابل توجه آقایان (دانشجوی مشمول نظام وظیفه)
لازم است جهت اخذ معافیت تحصیلی به نشانی:https://services.epolice.ir مراجعه نموده و اطلاعات خود را در سامانه وظیفه عمومی تکمیل نمائید. متقاضیان دریافت معافیت تحصیلی که فاقد کد سخا میباشند، میبایست جهت احراز هویت به یکی از دفاتر پلیس ۱۰+ سطح کشور مراجعه نمایند. (پس از اخذ کد سخا میتوانید به پورتال سازمان وظیفه عمومی جهت ثبت معافیت تحصیلی وارد شوید)
برای مشاهده ویدیو آموزشی به این لینک مراجعه نمائید: https://ugrad.aut.ac.ir (بخش نظام وظیفه، فیلم راهنمای ثبت معافیت تحصیلی)
پس از ثبت درخواست معافیت تحصیلی در پورتال سازمان وظیفه عمومی، برگه معافیت تحصیلی در قسمت مدارک بارگذاری شود. درصورتیکه دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم هستید، لازم است تصویر آن را بارگذاری نمائید. خواهشمند است از بارگذاری برگه معافیت تحصیلی دانش آموزی اکیداً خودداری فرمائید.
تذکر۱: لازم به ذکر است فقط پس از تکمیل و بارگذاری مدارک فوق، گواهی تکمیل ثبتنام قابل دسترسی خواهد بود. این برگه به منزله کارت دانشجویی شما بوده و میبایست آن را در هنگام مراجعه حضوری به دانشگاه بهمراه داشته باشید.
تذکر۲: پس از کنترل مدارک بارگذاری شده توسط دانشگاه و وجود هر گونه مشکل در بارگذاری مدرک صحیح، شرکت در امتحانات پایان نیمسال برای شما مجاز نمیگردد. خواهشمند است حتماً مدارک بارگذاری شده را کنترل فرمائید و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نمائید.
لازم است تا دانشجو در زمان مراجعه حضوری، اصل کلیه مدارک درخواستی را جهت انجام تطبیق مدارک به همراه برگه گواهی تکمیل ثبتنام، به آموزش دانشکده مربوطه ارائه نماید.
نکات مهم:
- لطفا در تکمیل اطلاعات شخصی و بارگذاری مدارک دقت لازم را مبذول فرمائید.
- کد شناسه یکتا و کدملی را به صورت کامل (بهمراه صفرهای ابتدای ارقام) درج نمایید.(شناسه یکتا همان کدملی شماست که تعداد سه عدد صفر قبل از آن درج شده است مثال: کدملی ۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹>>>>> شناسه یکتا ۰۰۰۰۱۲۳۴۵۶۷۸۹)
- شماره دانشجوئی خود را پس از ورود به سامانه به خاطر بسپارید (سه رقم اول نشانه سال ورود، دورقم بعدی نشانه کد دانشکده و رقمهای بعدی مربوط به ردیف است)
- به طور اکید، توصیه میشود، از بازگو نمودن کلمه عبور خود به دوستانتان اجتناب ورزید. این کلمه عبور فقط مربوط به شماست و کلیه امور آموزشی (انتخاب واحد، رویت کارنامه، لیست دروس قابل ارائه در هر نیمسال، وضعیت تثبیت دروس، نظرات اساتید مشاور پس از ثبتنام، ترمیم ثبتنام و غیره) با استفاده از این کلمه عبور، امکانپذیر است.
- قبل از تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک، فایل قوانین و مقررات آموزشی را مطالعه فرمایید. این فایل در پورتال آموزشی شما و در زیر میز کار قرار دارد.
- برنامه هفتگی (واحدهای اخذ شده، ساعات کلاس و برنامه امتحانات) نیمسال اول ۱۴۰۳ با تکمیل اطلاعات مورد نیاز و ورود به پورتال دانشجویی قابل رویت خواهد بود. (دانشجویان پردیس خودگردان علاوه بر تکمیل مراحل، پس از پرداخت شهریه ثابت، امکان مشاهده خواهند داشت).
- شروع کلاسها از تاریخ شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ است و حضور در کلیه کلاسها از تاریخ مذکور، الزامی است.
|